Sökresultat för Peter Siljerud...
Rensa filter?
Kategorier: Artificiell intelligens Ekonomi, finansväsen, näringsliv och management Företagsekonomi och management Informationsteknik Systemvetenskap
Vad tänker du på när du hör begreppet artificiell intelligens? Är det på otäcka robotar som pratar med monoton röst? Eller algoritmer i din dator som kartlägger dig? Eller blir du nyfiken på hur vi kan ställa bättre medicinska diagnoser eller med hjälp av smarta system minska olyckorna i trafiken?
AI kommer att…
Kategorier: Kulturvetenskap Kulturvetenskap och medievetenskap Samhälle och kultur: allmänt Samhälle och samhällsvetenskap
Vår omvärld förändras i ett allt snabbare tempo och kompassnålen tycks snurra åt alla håll. På osäkra grunder ska viktiga beslut fattas i såväl privatliv som arbetsliv. 100 trender – din guide till framtiden är boken som skapar sammanhang i vår snabbföränderliga värld. Den hjälper dig att navigera i en omgivning där de…
Vår omvärld förändras i ett allt snabbare tempo och kompassnålen tycks snurra åt alla håll. På osäkra grunder ska viktiga beslut fattas i såväl privatliv som arbetsliv.
100 trender – din guide till framtiden är boken som skapar sammanhang i vår snabbföränderliga värld. Den hjälper dig att navigera i en omgivning där…
Kategorier: Ekonomi, finansväsen, näringsliv och management Företagsekonomi och management Management och företagsledning Management: försäljning och marknadsföring Management: särskilda områden
Vår omvärld blir allt mer snabbföränderlig och svårbegriplig, inte minst inom försäljning och marknadsföring där vi fullständigt översvämmas av data, analyser och rapporter. Vi kan dagligen läsa om nya fenomen, banbrytande teknik och förändrade köpbeteenden. Att orientera sig i denna explosion av nyheter är inte…
Kategorier: Ekonomi, finansväsen, näringsliv och management Företagsekonomi och management Management och företagsledning Management: försäljning och marknadsföring Management: särskilda områden
OUR SURROUNDING ENVIRONMENT IS BECOMING increasingly fast-changing and difficult to comprehend, not least in sales and marketing where we are being completely flooded with data, analyses and research reports. Every day we read about new phenomena, groundbreaking technology and changes in purchasing behavior. Navigating…